haaaals ont !

godmorgon ...
har precis fixat mig , ska snart gå till skolan , men ja har så jävla ont i halsen :/ åh kan inte svälja .... och det är bara för den där jävla stadsorgenteringen som vi hade igår ... ja visste att ja skulle bli sjuuk :/
men ja får leva på halstabletter idag då:)
Idag ska jag ha med mig datorn till skolan , för dom ska försöka få igång mitt internet . så då skriver ja säkert mera senare, ifall de funkar då ! har hållt på med en ny header igår kväll också , men ja vet inte om jag blev så nöjd ...
men ska testa nu hur de sur ut ... :)
TTYL♥



Kommentarer
Postat av: Anonym

Hoppas att halsen har blivit bättre! :)

2011-09-14 @ 22:57:41
URL: http://vannichi.myshowroom.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin