@bääästis !

Heeej :D
Idag stadsorgenterade vi med skolan, ehm och de typ blåååste sönder , och va svin kallt !
men vi gjorde typ 8a frågor endåå , duktigt , eller ah ja hade ju iaf en bra grupp så de va ju lite kul endå :))
man typ skulle gå runt i stan och svara på massa frågor .... åh , imon ska man typ åka till den stadsgrejen man har valt , och ja hamla med sämsta gruppen , utan att mimsi va med i min då , men asså dom andra :(
och dom valde avenyn till oss .... men men ....
sitter hos bästaste fiaa nu , vi typ är inne på karaoke party och skriker , men endå vinner vi . yeeye ! :)
men ska snart hem , för mamma och pappa va på sånt föräldra greejs idag ... och dom sa tydligen inte så bra saker om mig , så får välla räkna med inget internet eller mobil då på en vecka ! :/ ....
Imon vet jag inte vad jag ska gö ... men bloggar kanske mera senare, ifall ja har internet , pusss!<3
- inte alls suddig , nää men hittade den på fias dator :))) 
- lavju !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin