5° ute nu /:

heeej :)
jag  hann inte blogga igår , för hade ingen dator eller ngt , eller asså först så va ja i skolan , men sen så skulle jag,rebecca,amanda och rebecka åka till Avenyn , för vi skulle göra en slags typ *grej* ( för vi har ju temavecka)
så vi skulle iaf gå och ta kort på alla affärer i avenyn, sen göra en karta och placera ut alla . haha , vi såg typ ut som turister .... , iaf sen så stack amanda och rebecca för dom skulle till Stadsmuseet med sin klass, så då ba solade ja och rebecka lite,  för de va jätte varmt och skönt :)
sen vid typ 2 så skulle vi också till stadsmuseet med våran klass , så vi slutade rätt sent , sen efter de så stack alla till gården ( en fritidsgård på våran skola ) , och kom typ hem vid 10 , sen så somnade jag , hahah ...
Men iaf , sitter och käkar nu , ska snart gå , och åååh mitt hår ha inte torkat heller, de e as blöt för ja duscha de förrut , så nu kommer mitt hår bli till istappar ... kuuul :)
idag har vi redovisning , hatar redovisningar :/  , men de som är bra är att vi typ slutar 12, så efter de så drar jag hem till rebecca , ska sova där idag också :D , men nu måste ja skynda mig och blåsa mitt hår , för det är tydligen bara 5° ute , brrrrrrr :/ , vinterjacka snart juuu . men hörs sen , puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin