Lite gamla bilder :)

shaaa:)
han aldrig blogga igår , först efter skolan så skulle ja träffa Sofia o Nina , så vi gick hem till nina och skulle plugga ... och de gick ju sådär bra , haha nina typ satte på sån här *konsentrationsmusik* som skulle hjälpa en med pluggandet och man skulle typ få in de mycke enklare i huvudet , haha ? :)
sen så typ käkade vi,snacka oh sånt :) , Sen när jag kom hem så gjorde ja mina 2 läxor , sen så började säsongspremiären av DH (desperate housewiwes) mitt favvo program ....
och just de jag hade ju religions prov igår , och de gick faktiskt oväntat bra , eller aa de kändes så iaf men får ju se.
idag känns som en seeeg dag , + det har typ regnat hela natten , mitt fönster blåste upp för de blåste så mycke och min dörr:s . Och asså ja förstår inte varför ja går upp klockan 5 när ja börjar klockan 9 :/
- eftersom jag inte har några nya bilder på denna datorn , så lägger jag in lite gamla bilder som ja hitta på min förra BLOGG :)



( GAMMAL )




- OHERREGUD ... sjuuukt gammal ....

söta


madde sabina

a

c
- ALLA DOMMA BILDER VA GAMLA :D






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin