Godmorgon ♥

Heeeej :)
pappa stängde av mitt internet igår så därför kunde ja inte blogga ....
Men igår så gjorde ja faktiskt inte så mycke, va mest hemma och pluggade till mitt prov som ja har idag i religon/typ kristendom och judendomen :/ och ja tror de kommer gå ganska bra iaf :D men vi får ju se ...
Sen igår fick ja typ reda på ngt förhör som vi hade på tekiniken förra veckan , och ja fick 3 av typ 20 , så ja man har ju fått bättre ^^ , Idag ifall Rebecca kommer till skolan så ska ja kanske sova hos henne, fast först ska ja typ hem och plugga lite...
Idag börjar jag 09.40 . rätt soft :) , så nu ska ja snart äta och sen sminka mig :)
men skriver kanske mera senare ,PUSS ! ♥
--------------->
Rihanna – We Found Love
--------------->
Go låt ! ♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin