pateeetiisktttttttt.............

hejsan !
ehm ja har typ bloggat jätte dåligt på de sista , men ja väntar fortfande på en design ja sa ju att den skulle komma snart , men de blir förlängd tid tyvärr , och en saaak som ja måste säga är också en anledning varför ja inte har haft lust att blogga .. nu nämnar ja inga namn eller ngt , för vill inte sjunka lika lågt som du :D , så ah iaf hon hade iaf bytt lösen ord på min fb , så sjuk moget eller hur ;) ? , och så skrev hon hora i min logg och skrivit till mina kompisar , ( elaka saker ) /&sånt , och en sak säger jag till dig,  för ja vet att du kommer läsa detta , VAD HAR JA GJORT ?  , och hur orkar du änns slösa tid på att hålla på såhär ,? , men ah allt e fixat och klart nu , en kompis hjälpte mig med allt , ! :) ,
Nästa onsdag har vi studiedag ;) , ( Sköönt ) , ah ja har inte så mycke mer att säga ba att ja inte förstår hur du orkar människa.... ( luffare ) ...
men nu ska ja lägga in en outfit som ja gjorde igår .. lovely !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin