midsommar natt ! <3

Hejsan !
Haft en underbar dag/kväll , först så åkte typ hela familje n och sofia ut till arken ( våran ö ) , och när vi kom dit så var de dock väldigt blåsigt och kallt ,men jag och sofia satt typ i en stor båt och där inne va det varmt , sen så  typ käkade vi och lite sånt , men sen ville ja och sofia hem för ah de va blåsigt och sånt , så skullle min pappas fabror christer och min farfar köra oss till asperö , (eftersom färjan hem gick därifrån ) , ah iaf , så skulle dom paddla kanot med oss till asperö , men asså  de gick la sådär , haha ja och sofia fick typ panik , för de verkligen kändes som hela kanoten skulle välta omkull , och sen så va inte christer lite full heller ;) , hahaha .
Ah iaf sen så kom vi iaf över till Asperö , och så fick ja och sofia springa till färjan , vi hade 20min på oss,  och vi hann :D , så iaf så åkte vi färjan till saltholmen,sen från saltholmen till käringberget , ah sen så åkte vi buss hem :)
Sen så ah , :) , (behövs skriva på bloggen ) ^^
Nu är klockan snart 4 , och ja är inte ens trött , haha konstigt nog ;) , men förrut va vi iaf på OKq8 , men de typ va massa där , som va rätt så fulla så vi gick inte hela vägen dit :P , ah så gick vi hem , så lagade vi typ Pommfritt,kyckling och salad , haha normalt att göra mat klockan halv 3 på natten :) , men men .
Men nu så tänka ja städa undan här , så de inte e såhär stökigt när mamma och pappa kommer hem imorn ,
- Nu kommer lite ba random bilder på mig som ja tog förrut ;) ,










-marschmellows (H)

Nu tänkte ja typ gå och läägga mig, men först måste ja väcka sofia,  hihi hon haar somnat här på soffan , supper söööött <3, men nu ska ja nana , skriver imorrn när ja vaknar , promise ! <3



Kommentarer
Postat av: Isabelle<3

Hej sötnos, det skulle verkligen betyda mycket för mig om du gick in här http://nelly.com/se/designyourdress/?obj=wRjjMVlhFiV2TEdwMHjnR3StieEMGXf3oEZ1YAVdjoS1twm64JgI#Gallery och röstade på den här klänningen en 5:a då kan vi göra ett byte att om du har en klänning så kan jag rösta på din?:)

2011-06-25 @ 05:17:27
URL: http://isabellealberti.blogg.se/
Postat av: Popkungen

Två år sedan vår älskade Michael Jackson gick bort! Kom och hylla! ♥

2011-06-25 @ 09:05:39
URL: http://popkungen.blogg.se/
Postat av: Emma♥

sv; Tack så mycket! :D detsamma!<3

2011-06-25 @ 11:00:33
URL: http://emmaawessman.blogg.se/
Postat av: ♥ pinkpiercing.se [ foto/redigering ]

svar: tack detsamma! allt bra idag? ^^

2011-06-25 @ 14:06:52
URL: http://pinkpiercing.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin