haha dom misstolkade mig :(

Kopierat från fias blogg !
Sabina- men åk upp då, aaaj
Ja- vafan gör du igentligen ?
sabina- lagar mat på mitt sätt ! ja de funkar CRAAS BOOM BANG !
ja-dööööör av skratt. aa de låter ju som de går bra iaf ! :*
sabina- aa hur tar man av den röda skinnet från korven ?
ja- HAHA med en kniv som i afrika 
okeejdå , de kunde man ju faktiskt misstolka liteee ;) , men ja lagade bara maat hihih , men asså där ja sa 'åk upp då' så menade jag fryslådan för den ville inte åka upp :/ , sen när jag sa 'ja de funkar' så va de att pastan kokade klart ! :) , sen de sista'hur tar man av de röda skinnet från korven' haha då frågade ja ba hur man gjorde fööör ja visste inte , men ah såklart ska dom hära människorna misstolka allt, hehe

Just nu så skypar jag bara med Emil och sofia , för alla andra har somnat :/ , fast asså jag och sofia webbar i chatroulette för att vi ska se vem som somnar och den somnar ska den andra personen ta kort på och lägga ut på fb ;) , och de ska inte bli ja som somnar iaf :D ...sen så ttp nyss så ringde några väldigt *mogna* 96or (killar) och typ trodde ja va turk och massa sånt:s , men nu är klockaan 4a på morgonen ! , man baaaa wiho vart uppe all night long , och jag är ju dessutom ensam hemma själv , de va lite kusligt , heheh , mamma och pappa och lillebror är i töllsjö hos min farmor och ja pallade inte följa med :) , men dom kommer typ hem imorgon på eftermiddagen tror jag :P , Men nu ska jag typ ah ja vet inte , hoppas på att sofia somnar så ja kan ta fotot pååå henne :D , hihihi , skriver mer imon , eller oj det är ju typ imon nu eftersom det snart är morgon :) men skriver mer senare iaf

*sluumpbild* sofia tog den iförrgår tror ja , ( helt inne i min mobil som vanligt :D )


Kommentarer
Postat av: Nathalie

SV; Tack dsm! :)

2011-07-17 @ 10:52:10
URL: http://nathaaonico.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin