Back on track !

heeeeeeeeeeej:D
Nu är jag tillbaka efter ett ganska långt uppehåll :)
asså jag bara helt glömde bort bloggen ,så har folk bett mig att blogga , men man har lixom inte orkar :/ , men nu måste jag försöka lova att uppdateringen ska bli mycke bättre , och ska även försöka göra videoinlägg ..
nu har ju skolan börjat igen också , fast de har varit väldigt skönt faktiskt ! eller asså inte skönt och skönt men aa:)
Jag har typ varit med rebecca,amanda och rebecka väldigt mycke ! , och även sovit hos rebecca i flera dagar ....
och varit med melissa i några dagar också , och med sofia :) , Idag vet ja inte riktigt vad som händer , men vädret suger , och om de hade varit lite finare och inte regnat så jävla mycke ... så tror ja ska träffa sofia sen
Sen om typ 2 veckor så ska jag och rebecca till Upsala i en helg !! , asså de e typ som gothia veckan fast i uppsala :) , de ska bli riktigt kul !! så då åker vi flygplan dit oh aa :) , faaast ja måste övertala min mamma.....
men nu måste ja verkligen städa mitt stökiga ruuum ... hörs senare ,,, då kommer säkert även lite mobil bilder
ppusss<3



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin