Mysig dag me fia!<3

hejsan ! :D
ååh ja märker att ja inte håller detta med uppdateringen , kanske är de för ja tröttnat lite på headern och bakrunden, funderar på att byta , men isf blir de nog till helgen , för de är så mycke nu med skolan och allt , så kommer nog inte ha tid .... Ehm , idag i skolan så gick jag faktiskt på alla lektioner , känner mig jätte duktig ! :) och ska försöka gå på alla andra med .. Idag har jag typ inte gjort så mycke, eller jo träffade bästis förrut på torget så köpte vi ice-cappucino och sen åkte vi hem till mig och kollade på 'Are you scared?' , sen har ja ba kollat tv och lite sånt.
Vi har skolfoto på Onsdag , åh ja typ hatar skolfotona , ja blir alltid helt failade på alla :/ , men på detta som kommer nu hoppas jag blir bra!:D , - Jag är verkligen svin trött , så ja ska typ sova nu , haha har aldrig varit trött såhär tidigt , men skriver mera imorgon , Gooodnatt!♥



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin