liseberg med dom bästa

Heeeej :D
Han inte blogga igår , kom typ hem halv 1, va på liseberg med Mattias,Elicia,Dennis och Sofia ! tack för en super rolig dag/kväll ! :D , vi var på Liseberg , vi kollade även lite på danny när han sjungde ! , så jääävla SNYGG ! :) , tog typ lite bilder . som kommer islutet av detta inlägg :)
Men idag har jag varit med sofia ,och vi har bara chillat/solat på värmen ! :D det var verkligen as varmt idag och ska bli desamma imorgon :) , Längtar tills jag får min vita iphone 4 , eller asså den ligger hemma , men ja får den inte förrän ja typ uppför mig :/ , men jag får den typ iaf inom 1/2veckor :P , saknar verkligen iphone , eller jag har iphone nu också men jag har 2an och den suger ! :P , aja , nu kommer lite bilder som ja tog , inte så många , och väldigt suddiga,  men de är bara för kameran på iphone 2 suger !
-Danny ! <3
- haha mattih ;)
- Dennis !
- Elis
- elicia och dennis

Kommentarer
Postat av: Axelina Johansson

taack :)

2011-08-02 @ 23:31:26
URL: http://axze.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin