hahahah chatroulette xD

hejsan :)
haha klockan är fan 5 , och ja är fortfarande uppe , men jag e inte ens trött :/ , sofia somnade la för typ en halv timme sedan ba, vi har vart inne på chatroulette typ hela kvällen , hahah jag träffade 2jätte goa killar :) , sofia träffade säkert några också , ja vet inte, för vi va inne på varsin data :) , på både svenska och engelska chatroulette:) , men funderar typ på att sova nu , för annars kommer jag va helt slut senare,
-Bilder från Chatroulette ! :)

-HAHAH denna läskiga kille , snackade vi inte med nånting , men va ba tvungen att ta kort (H)



- snygg kille :D , snackade vi med ett tag :)


- snackade vi inte med, men va också ba tvungen att ta kort ..... :)



- och den här killen snackade jag med i typ en timme, as rolig skåning :D , fast man hörde typ inte vad han sa , haha :P



- ööööh , denna snackade ja verkligen inte med, men han va så
mobbad , så va tvungen att ta kooort ^^
, sen så va de en as het/snygg kille som ja snackade med rätt så länge också , men han kunde ja inte ta kort på :)))))





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin