Bilder från dagen med tess ! <3

- provade denna , och gillar den verkligen :=) så den ska ja åka och köpa imon :)
nu kommer typ några bilder på terse , för hon ska nämligen byta facebook bild :) så ja :)

Sååå , de va alla bilderna :) , btw , har fått min vita iphone 4 nu :D
men jag orkar inte berätta allting om dagen , men ah va med terese , vi gick runt lite här och där ....
Imon ska jag kanske träffa Terese och Omar , men får se :) ,
sen så typ iförrgår så sov jag hos Rebecca , vi smög ut på natten , och hade de allmänt sooooft :D ,
men nu ska jag typ kolla lite tv, mår as illa :/ , så aa , vi hörs , pussss


Kommentarer
Postat av: f<3

din uppdatering sugeeeeer sabina! :( <3

2011-08-22 @ 07:17:31
URL: http://freddiih.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
bloglovin